Hopp til hovedinnholdet
Hjemmesiden for Waterguard Kundestøtte Kundesenter
  • Send oss en henvendelse
  • Logg på
  • Logg på
  • Send oss en henvendelse
  1. Waterguard Kundestøtte
  2. Spørsmål og svar
  3. Waterguard+

Waterguard+

  • Problemer med oppmelding av trådløs sensor
  • Kan et tradisjonelt Waterguard system oppgraderes til Waterguard+?
  • Må app benyttes på et Waterguard+ system?
  • Hvordan vet jeg om en Linkbox+ har støtte for 4G kommunikasjon?
  • Må man aktivere SIM-kort i Linkbox+ for å få nettforbindelse?
  • Jeg får ikke koblet Linkbox+ til internett. Hva gjør jeg?
  • Jeg finner ikke installatøroversikten i Abralife appen
  • Hvor finner jeg serienummeret på Waterguard+ produktene?
  • Hva gjør jeg hvis den medfølgende Cat-kabelen mellom ventil og Linkbox er for kort?
  • Dekker Waterguard+ samme behov som de tradisjonelle Waterguard-systemene?
  • Hvor laster jeg ned Abralife appen?
  • Kan jeg bruke Waterguard+ på rørdimensjoner større enn 3/4"?
  • Hva er sammenhengen mellom Waterguard+, Abra og Abralife?
  • Hvor kan jeg lære mer om Abra plattformen?
  • Hvorfor bør installatøren hjelpe kunden med å aktivere systemet og ta i bruk Abralife-appen?
Waterguard Kundestøtte

+47 23 11 56 60

English (US) svenska