Hopp til hovedinnholdet
Hjemmesiden for Waterguard Kundestøtte Kundesenter
  • Send oss en henvendelse
  • Logg på
  • Logg på
  • Send oss en henvendelse
  1. Waterguard Kundestøtte
  2. Spørsmål og svar
  3. Ofte Stilte Spørsmål

Ofte Stilte Spørsmål

Svar på ofte stilte spørsmål

  • Hjelp! Vannet er borte i boligen min
  • Alarm utløses og vannet stenger, men jeg finner ingen lekkasje. Hva gjør jeg?
  • Som rørlegger ønsker jeg å reklamere på et defekt Waterguard produkt. Hva gjør jeg?
  • Som privatperson ønsker jeg å reklamere på et defekt Waterguard produkt. Hva gjør jeg?
  • Hvordan komme i kontakt med Waterguard kundeservice?
  • Alarm utløses men ventilen stenger ikke vannet. Hva gjør jeg?
  • Jeg har fått installert Waterguard i min bolig. Fra tid til annen begynner det å pipe, men så vidt jeg kan se er det ingen vannlekkasje noe sted. Hvorfor piper det da?
  • Hvor kan jeg kjøpe Waterguard system/komponenter?
  • Hvilke garantivilkår gjelder for Waterguard sine produkter?
  • Hvordan kan jeg vite at min Waterguard fungerer?
  • Vil vannet stenge ved strømbrudd?
  • Støtter min Waterguard trådløse sensorer?
  • Stemmer det at det bare er nye boliger som har krav om lekkasjesikring?
  • Stemmer det at jeg må ha en rørlegger til å montere Waterguard hjemme hos meg?
  • Kan Waterguard oppdage og stoppe alle vannlekkasjer?
  • Er Waterguard et norsk produkt?
Waterguard Kundestøtte

+47 23 11 56 60

English (US)