-
- Les produktets brukermanual og sjekk ut våre feilsøkingsartikler på denne portalen.
- Meld inn en sak til oss ved å klikke på "send oss en henvendelse" oppe i høyre hjørne (eller klikk her). Du kan også kontakte Waterguard kundeservice via andre kanaler. Kontaktinformasjon finner du her. For raskest mulig håndtering anbefaler vi:
- at du legger ved bilde av oblatet på defekt produkt, evt. oppgir NRF-nummer/Batch-nummer og evt serienummer (hvis dette finnes)
- at du oppgir en god feilbeskrivelse. Legg gjerne ved bilder/video av feil.
- Waterguard kundeservice vil ta kontakt og veilede deg videre.
Dersom kundeservice konkluderer med defekt produkt og dette er dekket av garanti/reklamasjonsrett, vil typisk utfall være et av følgende:
- Hvis produktet enkelt kan byttes ut, sendes nytt produkt pr. post
- Hvis rørlegger kreves, bestiller kundeservice et serviceoppdrag fra en av våre samarbeidspartnere
Se forøvrig våre garantivilkår her.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.