Waterguard Kundestøtte
Kategorier
- Installasjons- og brukermanual Veiledning for installasjon og bruk av Waterguard+
- Produkter Produktdata og informasjon om alle Waterguard+ komponenter
- Installasjonsløsninger Waterguard+ løsningsbeskrivelser for privatboliger og næringsbygg
- Smartløsninger og fjerntilgang med Abra Styring av Waterguard+ med app til privatpersoner og portal til leilighets- og næringsbygg
- Spørsmål og svar Ofte stilte spørsmål og typiske problemstillinger
- Tradisjonell Waterguard Manualer og hjelpeartikler til våre tradisjonelle Waterguard produkter
- BREEAM-poeng og Taksonomi Oppnå BREEAM-poeng innenfor WAT, ENE og HEA underkapitler, samt samsvar med Taksonomi
Promoterte artikler
- Oversikt over Waterguard+ produktpakker og artikkelnumre
- Konverteringstabell Waterguard->Waterguard+
- Hjelp! Vannet er borte i boligen min
- Alarm utløses og vannet stenger, men jeg finner ingen lekkasje. Hva gjør jeg?
- Jeg har installert Waterguard i min bolig. Fra tid til annen begynner det å pipe, men så vidt jeg kan se er det ingen vannlekkasje noe sted. Hvorfor piper det da?
- Service og reklamasjonshåndtering - retningslinjer for rørleggere
- Som privatperson ønsker jeg å reklamere på et defekt Waterguard produkt. Hva gjør jeg?
- Hvordan komme i kontakt med Waterguard kundeservice?
- Alarm utløses men ventilen stenger ikke vannet. Hva gjør jeg?
- Hvordan kobler jeg sammen et trådløst system (Smart Stop)?