Dersom du opplever at den trådløse sensoren disconnecter eller ikke oppfører seg som den skal så kan en programvare-oppdatering løse problemet. Følg instruks under før du evt. kundeservice.
Start med å sjekke hvilken firmware den trådløse sensoren har. Dersom den har en lavere versjon enn 2.136.8 må den oppdateres. Dersom sensoren har en nyere versjon, kontakt kundeservice for videre hjelp.
Du kan sjekke hvilken firmvare den trådløse sensoren har ved å åpne Abralife appen → vannsikring → bla den ned til oversikten over vannsensor og trykk deg inn på den trådløse sensoren det gjelder → trykk på de 3 prikkene øverst i høyre hjørnet og deretter "Detaljer".
1. Dersom det er en lavere versjon enn 2.136.8 trykker du på "Oppdater"
2. Sørg for å være i nærheten av den trådløse sensoren som skal oppdateres, samt ikke låse telefonen eller gå ut av appen under oppdatering, deretter trykk en gang på den fysiske knappen på den trådløse sensoren også trykk på "Oppdater" i appen. (Oppdateringen kan ta opp til 20 minutter)
3. Når oppdateringen er ferdig vil du få bekreftelse i appen, trykk "Ferdig"
4. Kontroller nå at "Firmware versjon" har oppdatert seg.
5. Dersom sensoren fortsatt vises som "Frakoblet" kan du forsøke å parre opp sensoren på nytt.
Oppmelding av trådløse sensorer
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.