Waterguard+
- Alarm utløses og vannet stenges, men jeg finner ingen pågående lekkasje. Hva gjør jeg?
- Hvordan ÅPNE vanntilførsel ved pågående vannlekkasje eller falsk vannalarm?
- Hva gjør jeg dersom den trådløse sensoren rapporteres som frakoblet i appen?
- Hvordan nullstiller jeg en trådløs sensor?
- Kan jeg benytte Danfoss magnetventiler på et Waterguard+ system
- Får jeg beskjed hvis strømmen går eller Linkbox+ mister strøm?
- Hvordan kan jeg identifisere sensorene i Abralife appen?
- Hvordan unngå falske lekkasjealarmer?
- Hva er forskjellen mellom Waterguard+ Wireless Pro og Waterguard+ Wireless
- Problemer med oppmelding av trådløs sensor
- Kan et tradisjonelt Waterguard system oppgraderes til Waterguard+?
- Må app benyttes på et Waterguard+ system?
- Kan Waterguard+ kobles til og styres fra andre smarthjemplattformer som Homely og Futurehome?
- Hvordan vet jeg om en Linkbox+ har støtte for 4G kommunikasjon?
- Må man aktivere SIM-kort i Linkbox+ for å få nettforbindelse?
- Jeg får ikke koblet Linkbox+ til internett. Hva gjør jeg?
- Jeg finner ikke installatøroversikten i Abralife appen
- Hvor finner jeg serienummeret på Waterguard+ produktene?
- Hva gjør jeg hvis den medfølgende Cat-kabelen mellom ventil og Linkbox er for kort?
- Dekker Waterguard+ samme behov som de tradisjonelle Waterguard-systemene?
- Hvor laster jeg ned Abralife appen?
- Kan jeg bruke Waterguard+ på rørdimensjoner større enn 3/4"?
- Hva er sammenhengen mellom Waterguard+, Abra og Abralife?
- Hvor kan jeg lære mer om Abra plattformen?
- Hvorfor bør installatøren hjelpe kunden med å aktivere systemet og ta i bruk Abralife-appen?